Istället för en titel...

Slänger jag in en rebus som passar rätt bra...





Och som en sidenote vill jag klaga på hur jäkla svårt det är att redigera saker i dagens moderna bildhanteringsprogram... Fick gå in i paint för att kunna måla en cirkel med ett kryss i. Var omöjligt att hitta den funktionen i senaste adobe photoshop.



Men nu var det ju något helt annat jag tänkte skriva om. Först tänkte jag nog skriva hur bra allting går och hur glad jag är, men så har jag ju också fått kritik för all glädje jag utstrålar, så jag tänkte försöka hålla igen lite med lyckan här i bloggen.



Andra punkten på listan är att rekommendera alla att lyssna in till Cee Lo Greens senaste album. Riktigt skön musik, med en trevlig touch som påminner om många andra bra artister.






Tredje punken är att jag vill rosa IFK-kliniken här i stan som visat att man är flera hundra gånger kunnigare, trevligare och omtänksamma än den helt värdelösa vårdcentralen här i Västra Frölunda.
Min målsättning angående att sänka min tid på Göteborgsvarvet har ju ändrats till att överhuvudtaget kunna springa det på grund av rätt stora knäproblem. Men jag har en känsla av att jag kommer kunna bli bra i tid.



Nu tror jag att jag fått sagt det mesta jag tänkte på tidigare idag... Kanske lägger in en bild på min soon-to-be blommande orkidée(reservation för stavning) inom kort också.
Som ni vet älskar jag att skryta om mina galet gröna fingrar...

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0