Tenta vin och vintersport...

Ja, precis som jag så taktfullt avslöjat i titeln så kommer detta inlägget handla om dagens aktiviteter- tenta, vin och vintersport...

 Jag började ju ladda inför tentan redan igår, genom att provsmaka ett glas eller två av Damirs oerhört välsmakande vin. Ett resultat av detta var den välbekannta vinlukten som mötte mig så fort jag vaknade på morgonen, för att sedan dröja sig kvar ända tills jag kom hem efter tentan.
 Tentan! Som var helt löjligt enkel. Av de 27 instuderingsfrågor vi hade blivit tilldelade så hade de valt 7 av de allra enklaste. Kändes nästan lite tråkigt. Men jag skall inte klaga på enkla tentor...de är allt för sällsynta för det.
 
Nu kommer vi vidare till vintersporten...för det är ju en hel del idag! Kombiation för herrar tätt följt av skidskyttet...om jag nu hinner se det. Bara det går bättre än igår! Kul med svensken som brände 8 skott på en skjutning, och ändå inte träffade allt...

Men men....höjdpunkten är ju utan tvekan Tobbes 25-årsfest ikväll! Har laddat upp med 4 liter vin (tack damir) och 1 liter vodka med tillhörande groggvirke. Och crabdance är intränad....kanske kan bli någon bild på det om ni har tur...och jag har otur...

Nu blir det omelett + slalom...Ha en riktigt bra fredag...det kommer jag att ha!

Förresten....jag försöker avslöja lite ledtrådar angående gårdagens falska påstående i mina inlägg i framtiden...Så om ni vill kan ni ju leta efter det också... Och minns jag rätt har jag ibland lämnat lite hintar i gamla inlägg...väldigt svårt att se dock. Ni kan ju läsa det allra första inlägget jag någonsin skrev om ni vill ha den bästa hinten och överhuvudtaget bryr er!
 Adios...



Kanye West - Love lockdown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0